معرفی بهترین ها در لوازم دیجیتالی

در این وبلاگ به معرفی بهترین گوشی ها و لوازم جانبی آن پرداخته می شود و درباره بهترین ها در دنیای دیجیتال صحبت می کنیم.

بهترین گوشی های ارزان 5G در بازار ایران 1401

چهارشنبه, ۱۷ فروردين ۱۴۰۱، ۰۵:۳۱ ب.ظ

در این مقاله قصد داریم اقتصادی ‌ترین و ارزان ترین گوشی های 5G دنیا را که در سال 2020 عرضه شده‌اند، در سال 2020 گوشی های فایوجی زیادی وارد بازار شد به طوریکه می‌توان 2020 را سال گوشی‌های فایوجی نامید. با این وجود، شرکت‌های مخابراتی تلفن همراه با سرعت بالایی در سراسر جهان در حال گسترش شبکه‌های فایوجی هستند به طوریکه این گوشی‌ها از جایگاه سال گذشته خود فاصله گرفته‌اند.

خبر خوش این است که با این موج تلفن‌های فایوجی، گوشی‌هایی نیز وارد بازار شده‌اند که نسبت به کارایی و توانایی که دارند، قیمت کمتری دارند. ما این مهم را مدیون تلاش‌های کوالکام (Qualcomm) هستیم که با جفت کردن مودم 5G خود با برخی تراشه‌های سیستم میان رده، به تولیدکنندگان از نظر قیمت انعطاف بیشتری بخشید.

گوشی‌های 5G سامسونگ 2022

بهترین گوشی های ارزان 5جی

شرکت سامسونگ را می‌توان یکی از پیشگامان گوشی‌های هوشمند 5g دانست، که تمامی گوشی‌های جدید خود در دو نوع میان رده و پرچمدار را با پشتیبانی از این فناوری عرضه کرده است. بهترین گوشی‌ های ارزان 5g سامسونگ دارای سرعت فوق العاده سریع و پایداری اتصال نسبت به 4G هستند و آن را برای کار‌هایی نظیر بازی آنلاین، پخش مستقیم فیلم و بارگیری سریع فایل‌های بزرگ عالی می‌کند. در این مطلب سعی داریم چند مورد از گوشی های 5G سامسونگ 2022 را معرفی کنیم.

گوشی موبایل گلکسی A71

گوشی فایو جی ارزان

یکی از بهترین گوشی‌های 5G میان رده شرکت سامسونگ در بازار ایران را می‌توان مدل Galaxy A71 دانست. مخاطب هدف سامسونگ در این محصول، نوجوانان و جوانانی هستند که بخش اعظمی از زمان خود را در شبکه‌‌های اجتماعی و وب سایت‌های می‌گذرانند. همچنین برای اجرای بازی‌های آنلاین و تماشای ویدئو‌های آنلاین بسیار ایده آل است.

 

گوشی موبایل گلکسی S10

S10 5G

این گوشی هوشمند اولین گوشی 5G شرکت سامسونگ است و یک محصول رده‌ بالا محسوب می‌شود. با این گوشی با قابلیت دو سیم کارته کاربران می‌تواند از شبکه 5G بسته به منطقه‌ خود استفاده کنند و با سرعت بالا به جستجو و دانلود در اینترنت بپردازند. سامسونگ در گلکسی S10 از یک باتری 4500 میلی ‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که از دلایل استفاده از چنین باتری، وجود نمایشگر بزرگ و قابلیت اینترنت پر سرعت 5G این گوشی است.

 

گوشی موبایل گلکسی A90

A90 فایوجی

سامسونگ گوشی گلکسی A90 را در به عنوان یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های 5G به بازار عرضه کرد. و برای کسانی که به دنبال یک گوشی 5G هستند و نمی‌‌خواهند خیلی هزینه کنند، بسیار مناسب است.

 

گوشی موبایل Galaxy S20

گلکسی اس 20

این گوشی هوشمند یکی از گوشی‌های 5G سامسونگ 2021 است که از قابلیت اتصال 5g برخوردار بوده و ظرافت به کار رفته در این گوشی، بسیار قابل توجه بوده و منجر به تبدیل شدن آن به بهترین گوشی‌های 5G موجود در جهان شده است. علاوه بر این اتصال سریع 5g، یک صفحه نمایشHDR10 + 120 هرتز دارد، و مجموعه سخت افزار آن شامل یک پردازنده مرکزی Qualcomm Snapdragon 865، پردازنده گرافیکی Adreno 650 و 8 گیگابایت رم، و همچنین یک باتری با دوام طولانی است. اگر به دنبال آخرین جلوه‌های فناوری موبایل هستید، Galaxy S20 را خریداری کنید.

 


گوشی‌های نسل 5 شیائومی

شرکت شیائومی به تازگی گوشی‌های هوشمند خود را با فناوری 5G به بازار عرضه کرده است. شیائومی یکی از شرکت‌های بسیار پرتلاش بوده و توانسته رتبه سوم در جهان را کسب کند. همچنین نسخه‌های زیادی از نسل 5 را روانه بازار کرده که همگی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است.

Xiaomi Redmi K30

گوشی شیائومی فایو جی

ردمی کی 30 یکی از گوشی‌های هوشمند شیائومی است که در دو نسخه 4G و 5G به بازار ارائه گردید و با توجه به قابلیت و امکانات خود به عنوان ارزان‌ترین گوشی 5G شیائومی شناخته شده است. نرم افزار این گوشی را سیستم عامل اندروید 10 برعهده دارد که بر پایه رابط کاربری MIUI 10 طراحی شده است، همچنین سخت افزار این گوشی با تجهیز به تراشه اسنپدراگون، موجب شده به راحتی از شبکه 5G بهره مند شود.

 

Redmi Note 9T

ردمی نوت 9تی فایوجی

این گوشی هوشمند از دیگر ارزان‌ترین گوشی 5G شیائومی است. قیمت این گوشی یکی از مقرون ‌به ‌صرفه‌ترین قیمت‌ها را در دنیای 5G دارد که امکانات قابل توجهی را در برابر قیمت خود ارائه می‌دهد. Redmi Note 9T با بهره گیری از فناوری 5G می‌تواند از اینترنت نسل پنجم بهره ببرد که سرعت دانلود و آپلود بالایی را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین می‌تواند بازی‌های آنلاین را به راحتی و با سرعت بالا به اجرا درآورد.

 

نتیجه گیری

شبکه‌های 5G در حال توسعه و گسترش در کشور‌های مختلف دنیا از جمله ایران هستند. ازآنجا که داشتن سرعت بالای اتصال اینترنت برای مردم امر مهمی است، سرعت گسترش این نسل از اینترنتِ همراه نیز بسیار زیاد خواهد بود. اپراتورهای عرضه کننده اینترنت همراه در ایران نیز دست به کار شده و اولین سایت‌های 5G را در تهران و چند شهر دیگر راه‌اندازی کرده‌اند؛ پس احتمال می‌رود تا پایان سال بعد تعداد زیادی از کاربران به نسل پنجم اینترنت همراه دسترسی داشته باشند. از این رو منطقی به نظر می‌رسد که اگر قصد خرید گوشی هوشمند جدیدی دارید آن را ازبین گوشی‌هایی که اتصال 5G را پشتیبانی می‌کنند انتخاب کنید.

منبع: تکنوسان مگ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۱/۱۷
sara gholizade

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی