معرفی بهترین ها در لوازم دیجیتالی

در این وبلاگ به معرفی بهترین گوشی ها و لوازم جانبی آن پرداخته می شود و درباره بهترین ها در دنیای دیجیتال صحبت می کنیم.

راهنمای خرید بهترین تلفن های بی سیم موجود در بازار

دوشنبه, ۱۵ فروردين ۱۴۰۱، ۰۲:۳۹ ب.ظ

آیا قصد خرید یک تلفن برای خانه‌تان دارید؟ تصمیم خرید خود را گرفته‌اید یا هنوز مردد هستید؟ اگر دنبال تلفن‌هایی با چند گوشی هستید، محدوده برد بالا می‌خواهید، مزاحم یاب لازم دارید یا حتی به دنبال جدیدترین مدل‌های گوشی‌های بی‌سیم خانگی می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. حتما می دانید که بهترین تلفن‌های بی‌سیم کیفیت صدای بالایی دارند، صدای شفاف و محدوده برد بالای آن‌ها، این اطمینان را به شما می‌دهد که تماس بدون قطعی یا کم‌ و زیاد شدن صدا را در هرجایی از خانه داشته باشید. ویژگی‌هایی مانند منشی تلفنی، مسدود کردن تماس و انتقال تماس هم در این مدل‌ها دیده می‌شود. ما سعی کردیم که تمامی تلفن‌هایی که معرفی می‌کنیم را از قبل امتحان کنیم و بر اساس نظرسنجی از مشتریان فهرستی از ویژگی‌های بهترین مدل‌ها تهیه‌کرده‌ایم که بتوانید با کمک آن تصمیم به خرید بگیرید. اگر مطمئن نیستید که کدام نوع تلفن را برای خانه‌تان انتخاب کنید، پیشنهاد می‌کنم نگاهی به فهرستی که ما تهیه‌کرده‌ایم بیندازید.

نکات مهم در خرید تلفن بی سیم

راهنمای خرید بهترین تلفن های بی سیم موجود در بازار

اگر این سوالات متعددی ذهن شما را مشغول کرده و در صدد هستید تا بهترین تلفن بیسیم را خریداری کنید، باید بگوییم که عوامل و فاکتورهای مختلفی وجود دارند که توجه به آن‌ها می‌تواند به انتخاب مناسب‌ترین و بهترین تلفن بی سیم منجر شود. برای خرید بهترین گوشی تلفن ثابت بی سیم نکاتی وجود دارد که باید قبل از خرید از آن‌ها آگاه باشید. هر تلفن بی سیم دو قسمت کلی دارد: قسمت اول «بیس» یا «پایه» نام دارد که با اتصال به برق وظیفه میزبانی از گوشی تلفن را دارد. قسمت دوم خود گوشی است که می‌تواند با توجه به نوع تلفن، در فاصله تعیین شده‌ای از بیس مورد استفاده قرار گیرد. توجه به راهنمای خرید بهترین تلفن های بی سیم  باعث می‌شود بتوانید با در نظر گرفتن نیازها و شرایط خود، ویژگی‌ها و امکانات هر محصول را ارزیابی کرده و بهترین تلفن بی سیم را انتخاب کنید.

کیفیت صدا

شاید به جرات بتوان گفت مهمترین ویژگی ای که یک تلفن بی سیم خانگی می ‌بایست دارا باشد کیفیت صدای این گوشی ها است. به طور کلی یک تلفن بی سیم ثابت می ‌بایست از کیفیت صدای خوبی در محدوده برد مورد انتظار آن در نقاط مختلف دارا باشد. این ویژگی برای خریداران از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد و چنانچه کیفیت صدای تلفن بی سیم پایین باشد و دچار افت صدا و قطعی شود، نمی تواند نیاز مشتریان را مرتفع کند و انتظار آنها را برآورده نماید.
محدوده برد صدا

این ویژگی به تناسب اندازه خانه شما می ‌بایست تعیین شود. امروزه اغلب تلفن های بی سیم پیشرفته در فضای بسته دارای محدوده برد ۵۰ متر و در فضای باز دارای محدوده برد ۳۰۰ متری هستند. برد عنوان شده تقریباً برای اغلب مشتریان برد مناسبی می باشد.


سیستم ذخیره تماس های پاسخ داده نشده

در تلفن های بی سیم که مجهز به کالر آیدی هستند، تماس های پاسخ داده نشده ذخیره شده و شما می توانید از آن ها مطلع شوید. در این تلفن ها علاوه بر تماس های پاسخ داده نشده می توانید شماره تماس های ورودی و خروجی را نیز مشاهده کنید. البته تعداد ذخیره تماس های به نوع تلفن شما بستگی دارد و در تلفن های مختلف این تعداد متفاوت است.
 

تعداد گوشی

نکات مهم در خرید تلفن بی سیم

برخی از گوشی های بی سیم مدرن و پیشرفته دارای امکان اتصال بیش از یک گوشی به تلفن ثابت را دارا می باشند. پیشرفته ترین و قوی ترین گوشی های بی سیم موجود در بازار قابلیت اتصال حداکثر 6 گوشی را دارا هستند.
مسدود کردن تماس

در دنیای امروز اغلب مردم ترجیح می دهند تا تماس های تبلیغاتی و تماس های برخی شماره‌ های خاص را مسدود نمایند تا بدین ترتیب از دریافت تماس های بی مورد پیشگیری به عمل بیاورند. این دسته از افراد در حین خرید حتما باید از فروشنده تقاضا کنند تا گوشی ‌هایی را به آنها ارائه نماید که از قابلیت مسدود کردن تماس برخوردار هستند. گوشی هایی که از این قابلیت برخوردارند امکان سایلنت کردن صدای زنگ تماس های ناشناس را دارا می باشند. علاوه بر این، در این گوشی ها شما می توانید بین ۱۰ تا ۱۵ شماره را به انتخاب خود مسدود نمایید.

‌اتصال به دیوار

اگر فضای کمی در خانه یا محل کار خود دارید، می‌توانید از تلفن‌های بی‌سیم رودیواری استفاده کنید؛ هرچند مدل‌های محدودی داری این قابلیت هستند و اکثر تلفن های بی سیم از نوع رومیزی بوده و حتما باید بر روی سطحی هموار قرار بگیرند. در صورت نصب تلفن بی سیم رودیواری، باید در نظر داشته باشید که نیاز است تا کابل برق و تلفن را نیز روی دیوار سیم کشی کنید.

 
دامنه تحت پوشش

نکته مهم دیگری که در خرید تلفن بی سیم باید به آن توجه کنید میزان برد تلفن است. شرکت‌های سازنده ادعا می‌کنند که تلفن های بی سیم ساخته شده دامنه وسیعی را تحت پوشش قرار می‌دهند که معمولا تا 50 متر در فضای بسته و تا 300 متر در فضای آزاد است؛ هرچند این دامنه در عمل به علت وجود موانع مختلف و به خصوص دیوارهای ضخیم، به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

اگر با مشکل ضعف سیگنال مواجه شدید می‌توانید یک تقویت کننده جدا تهیه کنید. تقویت کننده یک جعبه کوچک است که بهتر است آن را در دورترین نقطه ممکن از بیس تلفن خود که سیگنال ضعیف است قرار دهید؛ با این کار دامنه تحت پوشش تلفن بی سیم شما تا حدود دو برابر افزایش پیدا خواهد کرد. بنابراین حتما در زمان خرید تلفن بی سیم دقت کنید که مدل مورد نظرتان با دستگاه‌های تقویت کننده سازگار باشد.

 

منشی تلفنی

ویژگی های تلفن بی سیم در هنگام خرید

گوشی هایی که دارای این قابلیت هستند در صورت عدم پاسخ دهی، منشی تلفنی آنها فعال می شود و اقدام به دادن یک پیام کوتاه به فرد تماس گیرنده می نماید و این امکان را فراهم می کند تا این افراد بتوانند پیام دلخواه خود را برای برای شما بگذارند تا شما در زمان مناسب پیغام آنها را گوش دهید و در صورت نیاز با آن فرد تماس بگیرید.
بلوتوث

امروزه برخی از گوشی های بی سیم مجهز به فناوری بلوتوث هستند و این امکان را برای شما فراهم می کنند تا شما گوشی‌ های هوشمند خود را به گوشی های بی سیم متصل کنید.

 

دفترچه تلفن در تلفن بی سیم

حافظه ای که در تلفن های بی سیم قرار داده شده است، نیاز دفترچه تلفن های کاغذی را  از بین برده است. این ویژگی در اکثر تلفن های بی سیم قرار داده شده است.
 

تظیمات شبانه در تلفن های بی سیم اداری و خانگی

ویژگی دیگری که در برخی از تلفن های بی سیم قرار داده شده است، تنظیمات شبانه در تلفن است. به وسیله این ویژگی می توانید زنگ تلفن را در ساعات مخصوصی از شب که خودتان تنظیم کرده اید، به حالت بی صدا در بیاورید. این ویژگی برای افرادی که دارای کودک هستند و یا برای افراد سالخورده بسیار مناسب است.
 

منوی تلفن بی سیم

به دلیل اینکه تلفن های بی سیم ممکن است در دست اقشار مختلف جامعه و با معلومات متفاوت قرار گیرد، معمولا منوی ساده ای برای آن در نظر گرفته شده است. در نتیجه تمام افراد از کودک گرفته تا افراد سالخورده می توانند به راحتی از آن ها استفاده کنند.
 

پیجر در تلفن بی سیم

وجود پیجر در تلفن های بی سیم، برای افراد فراموش کار بسیار مهم و ضروری است. این ویژگی در تلفن های بی سیم هنگامی که تلفن را در محلی می گذارید که فراموش کرده اید بسیار مهم است. در این زمان با استفاده از پیجر می توانید از محل تلفن خود مطلع شوید.
 

باتری تلفن های بی سیم

موارد مهم در هنگام خرید تلفن بی سیم

در بیشتر تلفن های بی سیم از باتری استفاده می شود. باتری های موجود در تلفن های بی سیم از نوع نیم قلمی است. هنگام تمام شدن این باتری می توانید آن را تعویض کنید. معمولا باتری هایی که در داخل تلفن های بی سیم قرار داده شده است از جنس هیدرید فلز-نیکل بوده و در مقایسه با باتری های دیگر بیشتر کار می کند.
 

شبکه سازی توسط تلفن بی سیم

در برخی از تلفن های بی سیم که معمولا از آن ها در شرکت ها استفاده می شود، می توان چند گوشی بی سیم را با یک بیس مرتبط کرد. به وسیله این ویژگی می توانید ارتباطات داخلی را در بین تلفن ها ایجاد کنید.
 

قابلیت پشت خطی تلفن های بی سیم

در تلفن های بی سیم جدیدتر نیز قابلیتی قرار داده شده است که به کمک آن می توانید هنگامی که در حال مکالمه با تلفن هستید، خطتان مشغول نشود.

 

سخن پایانی

در این مطلب به فاکتورهای مختلف مربوط به خرید تلفن بی سیم پرداختیم. حالا می دانید که برای خرید تلفن بی سیم باید چه نکاتی را در نظر بگیرید و به چه مواردی توجه ویژه ای داشته باشید. در پست بعدی بهترین تلفن های بی سیم بازار را به شما معرفی می کنیم.

 

منبع: تکنوسان مگ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۱/۱۵
sara gholizade

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی