معرفی بهترین ها در لوازم دیجیتالی

در این وبلاگ به معرفی بهترین گوشی ها و لوازم جانبی آن پرداخته می شود و درباره بهترین ها در دنیای دیجیتال صحبت می کنیم.

گوش دادن به موسیقی هنگام ورزش، شنیدن پادکست و کتاب صوتی هنگام پیاده‌روی، تماس با خانواده و دوستان با یک ایرباد بی‌سیم بسیار کارآمدتر هست. با این محصولات دیگر نگران سیم نیستید و محدودیتی ندارید. اپل در بازار ایربادهای بدون سیم یکه‌تاز بازار است. حتی تلاش شرکت‌هایی مانند سامسونگ، مایکروسافت، گوگل و … نتوانسته روند خوب این شرکت را متوقف کند. داشتن یک هدفون بی‌ سیم خیلی کارآمد خواهد بود. به شما این امکان را می‌دهد که بدون دردسر موسیقی، کتاب صوتی و پادکست گوش کنید. دیگر مشکل سیم نخواهید داشت. در بین هدفون های بی‌سیم، اپل محصول خوبی راهی بازار کرده است.

 

بهترین ایرباد های ارزان قیمت بازار

در بعضی مواقع شما به پیشرفته‌ترین ویژگی‌های ایربادها نیاز ندارید، پس در این مورد باید به دنبال محصولی باشید که هزینه‌های شما را کاهش دهد. این راهنمای خرید هندزفری توگوشی بیسیم به شما کمک می‌کند که راحت‌تر و سریع‌تر انتخاب خود را انجام دهید.

هدفون بی‌ سیم هایلو مدل GT1

هدفون بی سیم ارزان

 

نقاط قوت:

    طراحی بسیار
    کنترلرهای لمسی
    شارژدهی بالا

نقاط ضعف:

    نبود نشانگر LED

برند هایلو از زیر مجموعه‌های شرکت شیائومی است. همین موضوع می‌تواند به خوبی نشان‌دهنده کیفیت بالای ایربادز بی سیم GT1 باشد. این هدفون از طراحی بسیار ساده‌ای برخوردار است که بر زیبایی آن افزوده است. مقاوم بودن در مقابل نفوذ قطرات آب باعث می‌شود تا به راحتی هنگام ورزش از این محصول استفاده کنید و نگران عرق کردن نباشید. وزن کم این محصول نیز باعث می‌شود تا هیچ‌گونه احساس مزاحمتی برایتان به وجود نیاید. با یک بار شارژ این محصول تا ۱۲ ساعت امکان استفاده برای شما فراهم می‌شود. این مقدار برای گوش دادن به ۱۸۰ قطعه موسیقی مناسب است.

اتصال به گوشی یا دستگاه‌های دیگر شما از طریق بلوتوث نسخه ۵ امکان پذیر است. پشتیبانی از این نسخه سبب می‌شود تا برد بیشتری برایتان فراهم شود. هیچ دکمه‌ی فیزیکی بر روی دستگاه دیده نمی‌شود و با لمس ایرباد می‌توانید کنترل‌های مختلف را انجام دهید. کیفیت صدا هم بسیار عالیست و برای گیمینگ گزینه‌ای بسیار مناسبی به شما می‌رود. تاخیر کم در پخش صدا موجب می‌شود تا در هنگام بازی نیز امکان استفاده از این هدفون برایتان فراهم باشد.

 

هندزفری بلوتوث شیائومی مدل AirDots TWSEJ02LM
ایربادز ارزان

مشخصات ایرپاد

  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
  • 1.5 ساعت ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
  • 4-5 ساعت ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
  • 4-5 ساعت ساعت
  • نوع گوشی
  • دو گوشی
  • اقلام همراه هدفون
  • سه سری اضافه- کابل شارژ- باکس شارژ و نگهداری هدفون - دفترچه راهنما

سایر مشخصات

    – طراحی زیبا و وزن کم
    – دارای نسخه ی پیشرفته بلوتوث ۵,۰
    – دارای باتری لیتیوم یونی داخلی ۴۰ میلی آمپر
    – صدای با کیفیت HD و بدون نویز در حین مکالمه
    – دارای باکس پاوربانکی با باتری لیتیومی ۳۰۰ میلی آمپری
    – امکان اتصال همزمان به دو گجت هوشمند به صورت جداگانه
    – دارای ۳ سَری اضافه به منظور انتخاب هدفون مناسب با گوش
    – اتصال پر قدرت و خودکار بدون قطعی
    – طراحی ارگونومیک متناسب با ساختار گوش انسان
    – مناسب برای فعالیت های ورزشی و پر تحرک

 

هدست Skullcandy Dime

هدست ارزان بی سیم

 

وزن: 32 گرم

نوع اتصال: بی سیم

نوع رابط: بلوتوث

برد بلوتوث: 9 متر

پاسخ فرکانسی: 20 تا 20 هزار هرتز

قطر درایور: 6 میلی متر

عمر باتری: 12 ساعت

مناسب برای: مکالمه، ورزش، کاربری عمومی

دارای: مقاومت در برابر آب و رطوبت، میکروفون

  • ویژگی‌های مثبت: صدای عالی نسبت به قیمت، مقاوم در برابر آب، کیف شارژ کوچک
  • ویژگی‌های منفی: بدون اپلیکیشن، دکمه‌های کنترل نامناسب، عمر باتری کوتاه

هدست Skullcandy Dime با توجه به استانداردهای این فهرست، کیفیت صدایی بالاتر از حد انتظار دارد. به علاوه، مقاومت در برابر آب IPX4 دارد که آن را به بهترین ایربادز بیسیم زیر یک میلیون تبدیل می‌کند. این ایرباد مسلماً نقص‌هایی مثل دکمه‌های کنترل نامناسب و عمر باتری کم دارد. عمر باتری آن در حدود 3 ساعت است که با استفاده از کیس ایرباد عمر آن به 12 ساعت می‌رسد. اما اگر به دنبال ارزان ترین هدفون های ایرباد بی سیم هستید، این گزینه می‌تواند بسیار مناسب باشد.

 

 

هندزفری بلوتوث باسئوس مدل ENCOK W09

هندزفری بل.توثی ارزان

نقاط قوت:

    کیفیت ساخت خوب
    باتری با شارژدهی بالا
    ضد آب بودن

نقاط ضعف:

    اندازه بزرگ گوشی‌ها

ایرباد ENCOK W09 باسئوس در رنگ‌های مشکی، سفید، قرمز و سبز و با یک طراحی زیبا به بازار عرضه شده است. هیچ‌ دکمه‌ای فیزیکی بر روی دستگاه دیده نمی‌شود که بر زیبایی این دستگاه افزوده است. تمامی عملکردهای مورد نظر شما با لمس و ضربه زدن بر روی هدفون در دسترس شما قرار دارد. همچنین وزن ۴ گرمی این محصول باعث می‌شود که احساس ناخوشیاندی هنگام استفاده از این محصول نداشته باشید. مقاومت در برابر نفوذ آب از دیگر نقاط قوت این محصول است.

با یک مرتبه شارژ باکس این ایرباد که در حدود یک ساعت و نیم طول می‌کشد می‌توانید در ۳۵ ساعت به موسیقی گوش فرا دهید. کیفیت صدای این محصول خوب است و تاخیر کمی در هنگام پخش دارد. این عملکرد سریع که به لطف نسخه پنجم بلوتوث فراهم شده، استفاده از این ایرباد را برای انجام بازی ممکن می‌کند.

 

هدفون بی‌ سیم پرودو مدل Soundtec TWSAPSE

هدفون بی سیم ساندتک ارزان

 

وزن: 209 گرم
مناسب برای: مکالمه , گیمینگ , ورزش , کاربری عمومی
ظرفیت باتری: 5 ساعت

بهترین ایرپاد تا 1 میلیون تومان از نظر کیفیت در پخش موسیقی و مکالمه بسیار مطلوب است و قابلیت کاهش نویز نیز دارد. اتصال این هدفون به صورت بلوتوثی و تا برد ۱۰ متر است. شارژ دستگاه از طریق محفظه شارژ و کابل لایتنینگ انجام میشود. روی گوشی های هدفون به صورت لمسی است و مکالمه و پخش موسیقی از طریق لمس کردن انجام میشود و با نگه داشتن انگشت روی هدفون نیز عملکرد Siri برای گوشی های آیفون فعال میگردد. دیگر ویژگی های  Soundtec TWSAPSE از بهترین ایرپادهای ارزان قیمت ، سازگاری با شارژ بی سیم آن است و میتوانید به صورت وایرلس آن را شارژ کنید. هدفون بی سیم پرودو مدل Soundtec از نظر ظاهری مشابه طرح ایرپاد اپل است که در اولین نگاه تشخیص آنها از یکدیگر سخت است.

 

ایرباد Lypertek SoundFree S20

ایرپاد بی سیم ارزان

وزن: 51 گرم

نوع اتصال: بی سیم

نوع رابط: بلوتوث

برد بلوتوث: 15 متر

عمر باتری: 8 ساعت + 48 ساعت به همراه کیس ایرباد

مناسب برای: ورزش و کاربری عمومی

دارای: مقاومت در برابر آب و رطوبت، شارژ بی سیم

  • ویژگی‌های مثبت: کیفیت صدای عالی، عمر باتری خوب، دکمه‌های کنترلی فیزیکی
  • ویژگی‌های منفی: کیفیت ساخت معمولی

ایرباد Lypertek SoundFree S20 از ارزان ترین ایرباد های بی سیم است که عمر باتری فوق‌العاده‌ای دارد و 8 ساعت پخش موسیقی را انجام می‌دهد. این برای ایربادز های بی سیم ارزان یک نمایش عالی است.

 

سخن پایانی

بدیهی است که هنگام انتخاب بهترین ایرباد های بی سیم ارزان، قیمت فاکتور مهمی محسوب می‌شود. اما در انتخاب ایرباد بیسیم زیر یک میلیون باید به فاکتورهای دیگر نیز توجه داشته باشید. اگر ارزان ترین ایرباد بی سیم را خریداری کنید که دائماً نیاز به شارژ داشته باشد، این خرید سود چندانی برای شما نخواهد داشت. بنابراین یکی از فاکتورهای مهم در خرید، توجه به عمر باتری ارزان ترین و برترین ایربادزهای بی سیم است. همچنین در مورد کیفیت صدای ایرباد نیز تحقیق کنید و نظرات افراد مختلف را درباره صدای ایرباد مطالعه کنید تا بهترین انتخاب را از بین بهترین ایرباد های بی سیم ارزان داشته باشید.

نکته مهم دیگر، اندازه ایرباد و نحوه قرارگیری در گوش است. شما باید توجه کنید که ایرباد برای گوش شما مناسب باشد و راحتی را برای شما ارائه دهد. این نکته در مورد افراد مختلف در انتخاب ایرباد بیسیم زیر یک میلیون متفاوت است. پس حتماً قبل از خرید و انتخاب یکی از برترین ایربادزهای بی سیم، به اندازه ایرباد و راحتی گوش خود دقت کنید. در پایان، امیدواریم از خواندن مقاله ارزان ترین ایرباد های بی سیم نهایت استفاده را برده باشید.

منبع: تکنوسان مگ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۱۱
sara gholizade

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی